سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خانه احساس

دانلود جدیدترین آهنگ امید علومی به نام نگو میری

دانلود آهنگ ایرانی جدید امید علومی به نام نگو میری با کیفیت بالا و لینک مستقیم

امید علومی , نگو میریامید علومی

دانلود آهنگ با کیفیت 320

متن آهنگ جدید امید علومی بنام نگو میری

هیچکی نمی دونه که من چقد تو رو دوست دارم

حتی شبا تو رویا برای تو بی قرارم

چشمامو وا میکنم و چشمای تو روبرومه

اینکه دستاتو بگیرم یه روزی آرزومه

هر وقت میام به دیدنت تا برسی دلواپسم

این دلواپسی میره وقتی که به تو میرسم

قلبم با هر تپش میگه در انتظار دیدنه

عقربه های ساعت تو رو به یادم میاره

نه نگو نگو که میری حالا حالا اینجا گیری

تو رو میزارم رو قلبم توی قلبم نمیمیری

اگه بمونی چی میشه نه نگو نگو نمیشه

اگه دوسم داشته باشی دوست دارم تا همیشه

هیچکی نمی دونه که من چقد تو رو دوست دارم

حتی شبا تو رویا برای تو بی قرارم

چشمامو وا میکنم و چشمای تو روبرومه

اینکه دستاتو بگیرم یه روزی آرزومه

هر وقت میام به دیدنت تا برسی دلواپسم

این دلواپسی میره وقتی که به تو میرسم

قلبم با هر تپش میگه در انتظار دیدنه

عقربه های ساعت تو رو به یادم میاره

نه نگو نگو که میری حالا حالا اینجا گیری

تو رو میزارم رو قلبم توی قلبم نمیمیری

اگه بمونی چی میشه نه نگو نگو نمیشه

اگه دوسم داشته باشی دوست دارم تا همیشه